NEBLOKOVANÝ OSOBNÍ KONTAKT PRO AKTIVNÍ POLITICKÉ SYMPATIZANTY: Jediná možnost je každý rok ve státní svátky 1. 5. a 28. 10. v Praze na Strossmayerově náměstí před kostelem sv. Antonína od 10 do 12 hodin. Filtrovaný kontakt: Volte Pravý Blok www.cibulka.net, P. O. BOX 595, 170 00 Praha. Filtrovaný mailový kontakt: Petr.Cibulka@PravyBlok.cz. |
PRAVÝ BLOK
NAŠE ANKETA
ROZŠÍŘENÉ FUNKCE
|
Komentáře
ke článku: Volte Pravý Blok -stranu za ODVOLATELNOST politiků PŘÍMO OBČANY, za NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET
ze dne 07.08.2004, autor článku: Petr Cibulka
Komentář ze dne: 28.09.2004 20:59:26 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Old?ich Maz?rek (oldrich.mazurek@seznam.cz) Titulek: Souhlas. Ano,tímto jednoduchým zp?sobem Vám pane Cibulko dávám najevo jasn? svuj postoj k Vašim názor?m.Po dlouhé dob? otálení jsem dosp?l k názoru,že je t?eba nikoliv si pouze zoufat a trápit se z našich dnes už v mnohém šílených pom?r?, které ozna?ujete pravým jménem, ale je t?eba ud?lat hlavn? n?co pro nápravu t?chto v?cí.Rád bych proto ud?lal i mnohem více než jen to že Vás budu volit.To dnes už asi nebude sta?it.K vy?išt?ní tohoto hnoje bude pot?eba asi n?co více než sympatie.Oldrich Mazurek
Komentář ze dne: 06.02.2006 10:57:25 Reagovat
Autor: neregistrovaný - He?man (kamil.morong@centrum.cz) Titulek: Vážený pane Cibulko, s vašimi idejemi pln? souhlasím. Myslím si však, že byste se m?l ve vlastním zájmu, vlastn? v zájmu strany Pravý Blok, zbavit p?ímé vazby strany na své jméno. Na mne to p?sobí hodn? autokraticky. Stejn? tak pro internetovou prezentaci strany bych zvolil jinou doménu. P?edpokládám, že vaším cílem je dostat se do parlamentu a posilovat ?lenskou základnu. Potom byste asi nebyl p?edsedou na v??né ?asy.
Komentář ze dne: 09.02.2006 09:09:39 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel (karel.nsp@centrum.cz) Titulek: Re: Vážený pane Cibulko, Pravý Blok má i doménu www.pravyblok.cz. Až tato strana usoudí, že pro ni bude lepší mít p?edsedou n?koho jiného, m?že na ni p?enést veškeré programové dokumenty atd. Zatím je to tak, že ?lenové i sympatizanti vyjad?ují svou podporu tomu, který za n? mluví, vyjad?uje to nejd?ležit?jší z jejich názor?. Je to výraz úcty k osob?, která sv?j boj za skute?nou svobodu a demokracii zapo?ala v dobách, kdy mnozí z nás rad?ji ml?eli, k osob?, která místo "aktivity" v diskusním klubu nese k?ži na trh. Nejde o žádné autoritá?ství, jak si n?kte?í nezasv?cení mohou myslet.
Komentář ze dne: 23.02.2006 09:35:53 Reagovat
Autor: neregistrovaný - He?man (kamil.morong@centrum.cz) Titulek: Re: Re: Vážený pane Cibulko, O domén? pravyblok.cz vím, ale nachází se na ní pouze bílá stránka. Chápal bych, kdyby se na ní paraleln? vyskytovalo zrcadlo cibulka.net.
P?edseda strany je obvykle nejviditeln?jší osobou, která nese k?ži na trh, prost? mi jen nesedí v názvu strany www.cibulka.net. Mohu být jakkoliv zasv?cen do vnitrostranických záležitostí, ale nezbavím se dojmu, kterým to na mne p?sobí.
Komentář ze dne: 07.02.2006 13:28:05 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alois Steiner (steinera@seznam.cz) Titulek: Pane Cibulko, Vaše ideje jsou jist? zajímavé a mohl bych se s nimi klidn? ztotožnit, nebýt zp?sobu, jakým je p?edkládáte. Z Vaší paronoidní a nenávistné rétoriky m? mrazí. Siln? mi p?ipomíná rétoriku mnohých diktátor?.
Komentář ze dne: 09.02.2006 09:23:22 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel (karel.nsp@centrum.cz) Titulek: Re: Pane Steinere, z Vaší kritiky zase mrazí m?. "Paranoidní a nenávistné rétoriky" - kdo jde dál než za hranice informací prezentovaných o nepravostech v ?eské televizi je paranoidní? Nenávist? Nikoliv, jen nekompromisní ukazování špatného. S konkrétními v?cmi nesouhlasit lze, ale Váš "soud" je tvrdý a nespravedlivý.
Ten soud je p?íliš jemný a opatrný. Pravý blok je banda, která by cht?la zavést koncentra?ní tábory nejlépe s využitím cyklonu B. Ó vy hrdinové, kde jste byli, když se rozkrádal státní majetek? Žrali jste taky z toho koryta?
Komentář ze dne: 06.04.2006 08:01:58 Reagovat
Autor: neregistrovaný - anti (@) Titulek: Necinnost, apatie, letargie Co je Cesky narod zac, ze si tuto lumparnu necha libit? Jsme opravdu tak hloupi a lini, ze si nechame libit vladu prevlecenych komunistu, zlodeju a lumpu? Opravdu si Cesi neumi vladnout?
Ve Spojenych statech schvalil senat novelu imigracniho zakona (prvni cteni), ktera mela kriminalizovat ilegalni pristehovalectvi a kriminalizovat i ty (americany - obcany i firmy), kteri ilegallnim pristehovalcum pomahaji nebo je zamestnavaji... Zakon se dal nedostal, protoze se proti nemu okamzite zvedla nevole nevidaneho rozsahu. Ve Phoenixu, v New Yorku a dalsich mestech po celych USA se sesly tisice demonstrantu a to nejen z rad pristehovalcu, ale i samotni americane, kterym se takovyto zakon nelibil. Jen zmineny Phoenix zazil v ulicich na 500 tisic lidi a sami policiste priznavaji, ze takoveto demonstrace jeste nezazili. A tak se legislativci museli zamyslet, co s horkym zakonem udelat a pravepodobne Bushova vlada schvali neco jako legalizacni zakon, ktery umozni temer 11 mio nelegalnim pristehovalcum zmenit svuj status na legalni.
Proc o tom mluvim? Protoze Americane se postavili a durazne vyjadrili svou vuli, svuj nesouhlas a zmenili tak dalsi vyvoj v imogracni politice Spojenych Statu. A co delaji Cesi? Copak jsou spokojeni s politickou a ekonomickou situaci sve zeme? Nebo snad nevidi to, co je videt na hony daleko? Nebo to nechteji videt? Priznavam, ze sam nevidim cestu jak se Ceska republika muze dostat ven z podruci komunisticke vlady, ktera, bohuzel, jen prevlekla kabat, zmenila barvu, zalozila nove strany a jinak se nezmenilo nic. Ekonomicke prostredi a podpora podnikani je nulova, podnikatele jsou staveni na roven zlodeju a vlada dela vsechno mozne, aby jim jejich cinnost co nejvice zkomplikovala (stejne jako ve 48 a naslednych letech), bez tucne obalky se niceho v Cesku nedoberete, potykate se s arogantni a neochotnou byrokracii ( v USA vyridite vetsinu agendy se statni nebo lokalni spravou elektronicky mailem nebo pres zabezpecene servery a na urad vubec nemusite), drahou a neefektivni statni spravou, kamaradsoftem, protekcionismem a jinymi nesvary. A nikdo s tim nic nedela.
Lide jsou apaticti, nejsou ochotni nic zmenit, maximalne tak nadavaji v hospode. Bohuzel, pruser Ceske republiky neni jen v lidech, kteri jsou u moci, ale i v obycejnych obcanech.
Nevolit parlamentni strany. Ano, mozna dobre reseni. Radikalni a totalni obmena politicke reprezentace. Ale jak hodlate bojovat s letargii, neochotou, konzervativnim pristupem, s apatii, zlobou, zavisti a lenosti, ktera se ukazuje v Ceskem narodu? Jak chcete pritahnout lidi k volbam?
Ma vubec Ceska republika nejakou budoucnost nebo se zaradi svou politickou a ekonomicko-podnikatelskou kulturou mezi zeme, jako je treba Rusko? Americane je sice berou jako zemi, kde se daji vydelat penize, ale jinak je jejich mineni na velmi nizke urovni (o tom snad nekdy priste). Chceme se taky stat zemi, o kterou nikdo nebude stat, protoze v ni nic neplati? Zadna kultura (politicko-ekonomcka), kde neplati podani ruky a papirova smlouva je vam k nicemu, protoze je stejne nevymahatelna?
Narode vzbud se, povstan a udelej poradek ve svem chlive!
Komentář ze dne: 09.06.2006 06:52:44 Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@) Titulek: Re: Necinnost, apatie, letargie Chybí už jen: Heil Cibulka!
Komentář ze dne: 01.05.2006 15:28:08 Reagovat
Autor: neregistrovaný - normální ?lov?k (@) Titulek: 1. máj je první máj lásky ?as tak se vyserte na politiku a jd?te rad?ji líbat holky pod rozkvetlou t?ešní.
jo jo mate pravdu tady v tom state nejde nikomu v??it proto budu volit vás jelikož mi p?ichazite jako nejseriozn?jší kandydát
Komentář ze dne: 29.05.2006 14:45:04 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin (anemuzetobytmartin@seznam.cz) Titulek: Pár otázek Pár otázek.
Prosil bych je do voleb zodpov?d?t, pá? o vaší stran? p?emýšlím..
Jste Pravicová strana ?i co má znamenat název PRAVÝ blok??
P?edkládáte Americkou "demokracii" Jako vzor- s hesly p?ímá demokracie, volnost každého ob?ana atd. je ovšem Americká šaškárna pár zámožných mocipán? naprostý opak t?chto slov- Nechápu?
Cht?l bych lepší vyjád?ení k sociální politice vaší strany.
Taky mi nesedí (jak už jsem si v jednom z daných komentá?? p?e?etl a pln? s tím souhlasím), tolika odaz? na pana Ciblku, trochu mi to p?ipomíná stranu Jednoho Muže a evokuje mi to DOST negativní pocit.
Máte zde samá líbyvá hesla, ale n?jak mi tu schází trochu výce rozebraná politka této strany a Hlavn? praktická ?ešení- JAK?
Díky.
Komentář ze dne: 06.05.2011 10:55:53 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jan Hus (@) Titulek: Souhlasím s vámi!!! Souhlasím s vámi!!!
Komentář ze dne: 19.05.2012 15:40:10 Reagovat
Autor: neregistrovaný - OP (stistko47@gmail.com) Titulek: "Pravda vít?zí" a snad i zvít?zí ! Dokud se do boje nezapojí VŠICHNI dob?í lidé, do té doby bude stále h?? a h??.
I když se zapojí všichni dob?e smýšlející, stejn? i tak budou v menšin? a budou muset vynaložit velké úsilí, aby dokázali získat na svoji stranu i ty ostatní, ty, kte?í se vždy p?izp?sobují dané situaci. Jen tak je možné vytvo?it p?evahu a p?ebít existující zlo dobrem. Sou?asní vládnoucí lumpové jsou jen bandou neschopných vyžírk?, darmožrout?, kte?í nejsou schopni vymyslet nic nového, vlastního a ryze ?eského, jen p?ebírají r?zné modely z r?zných kout? sv?ta, r?zn? je kombinují a vytvá?ejí tak mnoho paskvil?, v?tšinou buï špatn? fungujících, nebo nefunk?ních úpln?. Snad se poda?í prosadit p?ímou demokracii a uvedou se v život i ty nápady, které by jinak neprošly stranickými filtry politických stran. OP.
Komentář ze dne: 19.05.2012 15:43:27 Reagovat
Autor: neregistrovaný - OP (stistko47@gmail.com) Titulek: Kde domov m?j . . . Pravda vít?zí !
http://obcan-pavel.webnode.cz OP.
Komentář ze dne: 31.05.2012 23:28:40 Reagovat
Autor: neregistrovaný - kuuuki (kuuuuuki@post.cz) Titulek: magor TY VOLE CIBULKO TY SI NESKUTE?NÝ PAKO, TAKOVÝ SLINTY JSEM UŽ DLOUHO NE?ETL, TY VOLE TY PAT?ÍŠ DO CVOKÁRNY !!
|
NECENZUROVANÉ NOVINY
|