2.
Mezinárodní souvislosti sjednocení
Antagonismus socialismu a kapitalismu, SSSR a USA, splnil svůj účel tím, že rozdělil
svět, vysál nezměrná území a nezměrné počty obyvatel a odstranil heterogenitu
světa z počátku 20.století. Nyní je jako nepotřebný odvolán.
Zcela neočekávaně, na vrcholu své vojenské a politické moci, provedla druhá
největší velmoc světa obrat a bez vyzvání, bez jediného výstřelu, kapitulovala.
Podobný jev nemá v dosavadních dějinách politiky obdobu. Komunisté se omluvili
za genocidu, osmdesát milionů mrtvých prohlásili za oběti určitých nedostatků,
přistoupili na pakt o lidských právech, prohlásili se za přesvědčené demokraty,
občas se přejmenovali, přísahali na mír a humanitu a zůstali u moci všude tam, kde
se jí zdánlivě vzdali. Hlasatelé lidskosti na Západě to přijali s nadšením a
s jásotem. Tajné služby SSSR a USA, které 45 poválečných let zásobovaly svět
historiemi o svém nesmiřitelném nepřátelství, si vyměňují delegace svých
usměvavých vůdců a ředitelů, které se střídavě scházejí v sídlech KGB
v Moskvě a CIA v Longley a tiskové agentury s nadšením komentují
porozumění a přátelství, v jakém je vedeno jejich jednání.
Zmanipulované a z vnějšku řízené obyvatelstvo Evropy se zděšením sleduje
nepochopitelné sjednocování Německa, vládu přejmenovaných komunistů ve středu
Evropy, na jihu i na východě, klade otazníky za všechno, co charakterizuje boj o moc
v Rusku, udiveně sleduje rychlost a snadnost proměn, které jim nedovolují
pochopit a vysvětlit, co se kolem nich děje.
Příčiny těchto jevů jsou v podstatě dvě:
• potřeba konsolidace území dobytých v době aplikace antagonismu socialismu
a kapitalismu, která vyřadila za světové politické hry všechny ostatní rivaly,
• vytvoření politických předpokladů pro uskutečnění Velkého Izraele.
Konsolidační snaha se týká především Evropy a jejím zakončením se má stát
politické, vojenské a hospodářské sjednocení kontinentu pod vedením nadnárodní
demokratury, která bude v labyrintech tzv. zastupitelské demokracie ve svých
rozhodnutích svými voliči zcela nekontrolovatelná. To nutně povede k hlubokému
odcizení.
Tím bude Evropa definitivně vyřazena ze světové politiky jako samostatný,
nezávislý politický subjekt a stane se z vnějšku řízeným prostředkem
hospodářského a politického působení USA. Společně se pak v 21. století budou
dělit o podíl na ovlivňování celosvětového vývoje s Ruskem a Čínou.
Instalace celoevropské vlády předpokládá oslabení dosavadních vlád národních
států, zejména v západní Evropě. V rámci prohlubující se integrace států
Evropského společenství budou vlády delegovat značné části svých pravomocí a
suverenity zejména v oblasti vojenství a zahraniční politiky substituujícím
celoevropským úřadům. Vojenskou a finanční hegemonii nad západní Evropou si
ponechají USA. Přechodně bude nalezena forma integrace okupačních armád SSSR – USA
formou kooperace vojenských bloků, které pak v rámci politického sjednocování
pojme malé národní armády jednotlivých států Evropy.
V rámci ideí demokracie, míru, humanity a sebeurčení bude Evropa rozdrobena na
malé, relativně svéprávné národnostní menšiny a tak budou rozvráceny i dosud
velké a mocné státy: Německo zesílí význam zemských vlád na úkor centrální
vlády Německa, která pak velkou část své vojenské a zahraničně politické
suverenity deleguje na celoevropské orgány. tím má být Francii, Anglii a ostatním
garantováno, že Německo po svém sjednocení nebude usurpovat politickou moc
v Evropě. Podobnou cestu budou postupně sledovat i ostatní evropské země. Tím
bude velmocem garantováno, že žádná z tradičních evropských velmocí nebude
moci mobilizovat Evropu k samostatnosti. Celoevropská vláda bude (jako OSN)
vytvořena na principech kontinentální bezmocnosti a podřízena kontrole USA, Ruska a
OSN. Mohutný hospodářský potenciál sjednocené Evropy bude směřován především
do oblastí, na nichž bude mít zájem hegemonistická politika USA a jeho finanční
kontrolou bude zabráněno hospodářskému spojení s potenciálními partnery,
kteří jsou nežádoucí: Čína, Japonsko, arabské státy a Indie. Zboží a peníze ze
sjednocené Evropy budou směřovány především do Ruska.
Rusko bude velmi volně postupně konfederováno a převezme ochranu hranic s Činou
a na Středním Východě, kde bude zabraňovat sjednocení arabských států,
pronikání militantního islámu do Ruska a do Evropy a paralyzovat jakýkoli odpor proti
vytváření Velkého Izraele. Za to se mu dostane výživy z Evropy.
Vznik Velkého Izraele předpokládá nejen udržení a osídlení dosud Izraelem
okupovaných území Jordánska, Sýrie a Egypta, ale okupaci dalších (Libanon, Lybie,
atd.). Aby tato koncepce byla proveditelná, byl odstraněn protižidovský režim
Brežněvův (předtím Stalinův), který podporoval vojensky a hospodářsky arabské
země, a jistil je proti USA v mezinárodní politice svými strategickými
zbraněmi. Existovala hrozba sjednocení arabských zemí v jedinou protižidovskou
ligu, jejíž vojenské či politické vystoupení by mohlo ohrozit jednak Izrael jako
stát a celý Západ jako odběratele nafty. Toto nebezpečí bylo nyní odstraněno
částečně politickým převratem v Rusku po nástupu Gorbačova a odmítnutí
všech forem pomoci a podpory evropských komunistických států OOP. Kontrolou
celoevropské vlády bude zabráněno, aby Arabové mohli získat vojenskou a
hospodářskou (i politickou) podporu této sjednocené Evropy. Učinit Araby bezmocnými,
je nutné především proto, aby bylo možné bez velkého rizika okupovat všechna
arabská území, která mají být podle biblické představy Židů součástí Velkého
Izraele (od Eufratu až po Lybii).
Tuto politiku sledují rovněž USA, které jsou od roku 1948 vazalem státu Izrael.
Především proto bylo nutné uskutečnit tak nesmírně rozsáhlé politické změny
v celém světě. I když značná část arabských států je pacifikována USA
(Egypt, Kuvajt, Saudská Arábie, Sjednocené arabské emiráty, Jemen, atd.) a jsou pod
jejich kontrolou, existují nacionalistické a vojensky silné státy, vyzbrojené
sovětským blokem, jako je Sýrie, Irák, Lybie, jejichž protižidovská a
protiizraelská orientace znemožňuje vojenskou okupaci dalších arabských území.
Izrael však začátkem 90-tých let evakuuje z Ruska více než jeden milion Židů
a tato území potřebuje. Tím nutí USA k urychlení politických, vojenských a
hospodářských opatření, která mu provedení záměrů umožní. Všichni američtí
presidenti, všechny americké vlády jsou posledních 42 roků zajatci této politiky.
Vládě USA a Izraeli se nepodařilo zajistit dostatečnou kontrolu nad Čínou, Japonskem
a Indií, které mají vlastní velmocenské aspirace. Tento fakt nevylučuje, že právě
tyto státy budou usilovat o podporu Arabů, zejména Japonsko, které je zcela závislé
na dovozu ropy ze Středního východu. Odtud také pochází japonské úsilí o
hospodářské pronikání do Číny, Evropy a USA. Čína už svoji inklinaci
naznačila podporou Pákistánu, Libye a Sýrie jako mocenské protiváhy konkurenčních
globalistů.
Americká finanční kontrola evropského hospodářství má rovněž vyloučit možnost
evropských potravinových pomocí arabským státům v případě válečného
konfliktu s Izraelem.
Československo je tradiční pevností židovského vlivu v Evropě, a proto
vždycky vzbuzovalo nelibost v křesťanských, zejména katolických, kruzích
Evropy (Rakousko, Maďarsko, Polsko, Německo, Itálie, Španělsko, Portugalsko atd.).
Nyní znovu obnovená symbiosa Izrael – Československo může způsobit mnoho
potíží, zejména se státy východní Evropy, které jsou (založením svého
obyvatelstvem) protižidovské.
Z bezvýznamného člověka a průměrného spisovatele vytvořila světová reklama
nákladem cca 13 milionů US dolarů z Václava Havla osobu, nazývanou světovým
spisovatelem, krále filosofů, evropským politikem, největším žijícím humanistou,
atd. Jeho osoba garantuje investorům a věřitelům politickou úlohu Československa
v Evropě a i jinde, vždy podle potřeby. Nikoli náhodou v jednom ze svých
prvních prohlášení Havel nabídl své zprostředkování mezi Židy a Araby, i když
to vzbudilo posměch. Přesto jeho úloze je přizpůsobováno všechno, co je nutné,
včetně vnitřního politického režimu státu: osobní presidentský režim,
podřízenost KSČ, vytváření jediné politické výkonné armády OF, zničení
jakékoli opozice, která by byla schopna jeho budoucí politiku korigovat, atd. Také
proto jsou jeho zahraniční poradci téměř výlučně sionisté nebo alespoň Židé.
Proto Havel obnovil v Československu všechny židovské společnosti a přislíbil
transfer židů z Ruska přes Československo, obnovil zednářské lóže, jejichž
členy se stali téměř všichni vyvolení členové Charty 77 a OF, vlády a
diplomatického sboru. Ihned po svém zvolení presidentem republiky, k němuž byl
předurčen od května 1989, vzal pod ochranu KSČ a její členy a dříve, než se
občanská veřejnost vzpamatovala, nechal v parlamentu odhlasovat zákon č. 15/1990
z 23.1.1990 o politických stranách, jímž byla zajištěna legalita existence KSČ pro
budoucnost, právo na účast ve volbách a podíl na legitimní moci ve státě. Svůj
postoj odůvodnit tézemi politiky národního porozumění, humanitou, lidskými právy,
odpuštěním a láskou k bližnímu. Tímto aktem legitimoval rozhodnutí setrvat na
autoritativních až totalitních principech vlády, v případě potřeby i proti vůli
obyvatelstva.
Průnik mezinárodních velmocenských souvislostí do politiky V. Havla se projevuje
v hospodářské a ústavně právní destrukci Československa, jehož rozdělení
si vymohlo Rusko, do jehož vlivové sféry má připadnout Slovensko.
Rychlá varianta hospodářské reformy V. Klause způsobí ve skleníkovém prostředí
postsocialistické ekonomiky hospodářský a sociální rozvrat, jehož zamýšleným
cílem je podstatné snížení hodnoty národního majetku a jmění. Krycím cílem je
zjistit jejich skutečnou hodnotu v konkurenčním prostředí a dosáhnout konvertibility
čs. měny. Zahraniční investoři a zahraniční věřitelé republiky vyčkají poklesu
hodnoty národního majetku (znehodnocení uzavíraných továren, neschopných v tak
krátkém čase přizpůsobení světové konkurenci apod.), protože to sníží ceny, za
které potom, v druhé fázi, tento majetek skoupí. Rovněž bude dosaženo poklesu
ceny pracovní síly prostřednictvím nezaměstnanosti ve spojení se zvýšením
intenzity práce. Velmi značné úspory obyvatelstva budou likvidovány postupným
zdražováním a odčerpány prodejem státních obligací, dluhopisů, akcií bývalých
státních podniků, které se později v řadě případů zhroutí a hodnota cenných
papírů bude anulována. Úspory nezkušených soukromých podnikatelů, investované do
pořizování výrobních prostředků, budou později (z velké části) likvidovány
jejich zhroucením pod tlakem konkurence na trhu jimi produkovaného zboží a služeb.
Vítězství této rychlé varianty vedlo k přesunu Waltra Komárka a Miloše Zemana
do rezervy pro dobu, kdy po ekonomickém zhroucení bude následovat druhá fáze reformy,
tedy reformně-komunistická (sociálně demokratická). Dojde k ní asi po dvou
letech, kdy z transferu Židů z Ruska zůstane asi 17 až 37 tisíc těchto
lidí v Československu (o jejichž vazbách ke KGB netřeba pochybovat). Těmto
osobám pak bude svěřen zahraniční (především židovský) kapitál a konexe, které
mají jejich banky, společenství a především KGB k dispozici (Merkuria, Rotary,
atd.). Tyto konexe zaručí úspěch. S jejich pomocí (v součinnosti
s ostatními Židy, rozptýlenými stejným způsobem ve státech východní Evropy,
většinou rovněž z Ruska) bude pak provedeno hospodářské vyrovnání
(spádované směrem na Východ) s ostatní Evropou.
Druhým výrazným aspektem politiky Havlova kabinetu je příprava k odtržení
Slovenska. V období 1990 – 1992 budou přijaty nové ústavy a zahájeny
přípravy k rozpojení hospodářských vazeb mezi Slovenskem a historickými
zeměmi Čech a Moravy. K osamostatnění Slovenska dojde později (asi za 5 – 8
let) v souvislosti se sjednocováním západní a východní Evropy (integrace má
být dokončena do roku 2000). Do té doby bude hlavní veřejnou snahou V. Havla udržet
oba národy pohromadě v jednom státě. V rámci sjednocení pak obětuje
československý stát. Program liberalizace poměrů v Evropě bude umožňovat
volný pohyb obyvatelstva bez ohledu na hranice a v jeho intencích dojde
k částečnému osídlení pohraničí historických českých zemí potomky
bývalých sudetských Němců. Rozpad současných JZD, nejasnost zákona o půdě a
soukromém zemědělském podnikání spolu s nechutí a neochotou mladé generace
k samostatnému podnikání v zemědělství způsobí, že země v těchto
oblastech nebude obdělávána a stane se snadnou kořistí platbyschopných a
k práci ochotných cizinců. Slovensko pak bude destruováno menšinami
maďarskými, ukrajinskými, rumunskými, židovskými. Z obou národů zůstanou
malé etnické menšiny, enklávy bez jakéhokoli významu politického a hospodářského
– stanou se mezinárodními Evropany.
Přes hospodářský a finanční průnik se pokusí dostat k moci další
zasvěcené a dobře informované skupiny zbohatlíků z řad komunistické
nomenklatury, StB, Charty a OF, pronikající zejména do oblasti zábavního průmyslu,
hotelů, cestovních kanceláří, reklamy a hromadných sdělovacích prostředků. Budou
zakládat soukromé společnosti, které postupně ovládnou uvedené oblasti působení a
monopolizují je. Byli s velkým předstihem před ostatními informováni o tom, že
Československo bude především orientováno na cizinecký ruch a podle vzoru
organizovaného zločinu na Západě budou chtít ovládnout i s tím spojený
servis: herny, prostituci, drogy, vydírání. V tomto smyslu se stanou součástí
mezinárodních organizací s analogickým zaměřením, na nichž už celou řadu
let na Západě participuje také sovětská KGB. Řada vysoce exponovaných komunistů
dá přednost anonymní finanční účasti na těchto podnicích, která jim však
přesto zajistí dostatečnou moc. Taková perspektiva byla ze strany StB předložena
rovněž řadě herců a zpěváků, kteří byli verbování v r. 1989
k účasti na podpisových akcích proti režimu. Přesuny kapitálu do těchto
oblastí už byly zřetelně detekovány. Participace na této neviditelné, neformální,
ale faktické moci je rovněž registrovaným důvodem ke slepé oddanosti celé řady
funkcionářů OF. Je velmi pravděpodobné, že fakt registrace přibližně 35 tisíc
občanů Československa u KGB v Moskvě (mimo jakoukoli evidenci
v Československu v kartotékách StB či KSČ) souvisí právě s touto
tak rychle se rozvíjející bází činnosti.
Průnik bude proveden prostřednictvím burzy a burzovních spekulací, činností
mezinárodních odborných poradenských a konzultačních firem a kanceláří,
soukromých rozhlasových a televizních vysílačů, soukromých tiskovin apod. Veřejná
moc viditelných úředníků a funkcionářů bude nahrazena neviditelnou a
nekontrolovatelnou vládou pečlivě skrytých subjektů opravdové moci, ovládajících
všechny prostředky masové manipulace. Jejich působnost bude zaměřena na
znemravnění veřejnosti, zejména pak mládeže, pod lákavými hesly svobody projevu a
podnikání, jak odpovídá cílům snadno ovladatelné, na jednotlivce atomizované,
sjednocené Evropy.
Do této mocenské, neviditelné báze, budou vpuštěni pouze ti, kteří jsou členy
příslušných rodinných klanů, lobby, skupin, organizací či mafií!